Állatainkat általában mi neveljük pete koruktól, vagy különböző lepkefarmokról érkeznek hozzánk. Figyelünk arra, hogy a lepke és pillangó bábjaink csak fenntartható farmokról származzanak. Bízunk benne, hogy ezáltal hozzájárulunk a vadon élő populációk megőrzéséhez. Főképp trópusi lepke bábokat találhatsz nálunk, melyek dél-amerikai, ázsiai és afrikai területekről érkeznek hozzánk. Nálunk vásárolt lepkefajták könnyen keltethetők otthoni körülmények között, csak átvizsgálás után adjuk át és garanciát vállalunk a kikelésükre. Fontos tudnod, hogy az élő lepkék szépsége nem a tökéletességben rejlik!
Az általunk árusított lepkebábokra és hernyókra Önkéntes Garanciát vállalunk, amennyiben vásárló a webshopból rendelt báb, termék adatlapján található gondozási útmutatót betartva kelteti, vagy neveli az állatot.
Amennyiben a lepkebáb ennek ellenére nem kel ki, életképtelen, vagy a hernyók esetében a kézbesítést követő 3 napon belül a kézbesített hernyók elpusztulnak, úgy az állatokat, egy következő megrendelés esetén pótoljuk hasonló/ugyanolyan állattal a vásárlóval történt egyeztetés alapján.
Az önkéntes garanciánk az állatainkra érvényes, a szállítási költséget nem áll módunkban megtéríteni garanciális problémák esetén és nem álljuk a szállítási költséget. Azonban ettől egyedi mérlegelés alapján eltérhetünk.
Reklamáció kezelés, garanciális ügyintézés menete:
Amennyiben probléma adódik az állattal, vagy garancia érvényesítésre kerül sor, úgy az érvényesítéshez vásárló köteles a garancia@motobutterfly.hu e-mail címre megküldeni az alábbi információkat:
Levél tárgya garancia és a megrendelő neve!
– Vásárló neve
– Megrendelés számra
– Probléma leírása
– Leírás hogy mi történt az állattal, ha történt valami szokatlan. (hibás kézbesítés, sérült csomag stb..)
– Elhelyezés leírása (hol volt keltetve, mennyi párásítást kapott naponta, fénykép megküldése)
– Fénykép az állatról!
A felsorolt információkra a vásárlónk beazonosítása és a probléma feltárása miatt van szükség, a későbbi sikeres keltetések, nevelések érdekében.
Lepkebábok esetén önkéntes garanciánk ideje lepkefajtól függően változik, nappali lepkék esetében általában 2 éjjeli lepkék esetén pedig általában 4 hét.
Közösségi médián keresztül megküldött reklamációkat, nem áll módunkban elfogadni! Tanácsot adunk, de a reklamációt minden esetben e-mailen kérjük megküldeni a gyorsabb ügyintézés érdekében.
Reklamáció kezelés ideje:
A Vásárló sérült csomag vagy lepkebáb/lepkehernyó esetén a kézhezvételtől számított 24 órán belül köteles jelezni számunkra a problémát jegyzőkönnyvel. Hibás kikelés esetén a kelést követő 24 órán belül. Hernyók esetén pedig a kézbesítést követő 3 napon belül.
A beérkező reklamációkat igyekszünk minél hamarabb kezelni (általában 24 órán belül válaszolunk munkanapokon) azonban szabadság vagy hétvége esetén a válaszadás és az elbírálás ideje a szabadság, hétvége vagy munkaszüneti napok idejével megnőhet.