Állatainkat általában mi neveljük pete koruktól, vagy különböző lepkefarmokról érkeznek hozzánk. Figyelünk arra, hogy a lepke és pillangó bábjaink csak fenntartható farmokról származzanak. Bízunk benne, hogy ezáltal hozzájárulunk a vadon élő populációk megőrzéséhez. Főképp trópusi lepke bábokat találhatsz nálunk, melyek dél-amerikai, ázsiai és afrikai területekről érkeznek hozzánk. Nálunk vásárolt lepkefajták könnyen keltethetők otthoni körülmények között, csak átvizsgálás után adjuk át és garanciát vállalunk a kikelésükre. Fontos tudnod, hogy az élő lepkék szépsége nem a tökéletességben rejlik!
Az általunk árusított lepkebábokra és hernyókra Önkéntes Garanciát vállalunk, amennyiben vásárló a webshopból rendelt báb, termék adatlapján található gondozási útmutatót betartva kelteti, vagy neveli az állatot.
Amennyiben a lepkebáb ennek ellenére nem kel ki, életképtelen, vagy a hernyók esetében a kézbesítést követő 3 napon belül a kézbesített hernyók elpusztulnak, úgy az állatokat, egy következő megrendelés esetén pótoljuk hasonló/ugyanolyan állattal a vásárlóval történt egyeztetés alapján.
Az önkéntes garanciánk az állatainkra érvényes, a szállítási költséget nem áll módunkban megtéríteni garanciális problémák esetén és nem álljuk a szállítási költséget. Azonban ettől egyedi mérlegelés alapján eltérhetünk.
Amennyiben vásárló, nem fogadja el az állat pótlását és nem kíván vásárolni, úgy az állat árát készséggel visszautaljuk.
Reklamáció kezelés, garanciális ügyintézés menete:
Amennyiben probléma adódik az állattal, vagy garancia érvényesítésre kerül sor, úgy az érvényesítéshez vásárló köteles a motobutterflyhungary@gmail.com e-mail címre megküldeni az alábbi információkat:
– Vásárló neve
– Megrendelés számra
– Probléma leírása
– Leírás hogy mi történt az állattal, ha történt valami szokatlan. (hibás kézbesítés, sérült csomag stb..)
– Elhelyezés leírása (hol volt keltetve, mennyi párásítást kapott naponta, fénykép megküldése)
– Fénykép az állatról!
A felsorolt információkra a vásárlónk beazonosítása és a probléma feltárása miatt van szükség, a későbbi sikeres keltetések, nevelések érdekében.
Lepkebábok esetén önkéntes garanciánk ideje lepkefajtól függően változik, nappali lepkék esetében általában 2 éjjeli lepkék esetén pedig általában 4 hét.
Közösségi médián keresztül megküldött reklamációkat, nem áll módunkban elfogadni! Tanácsot adunk, de a reklamációt minden esetben e-mailen kérjük megküldeni a gyorsabb ügyintézés érdekében.
Reklamáció kezelés ideje:
A Vásárló sérült csomag vagy lepkebáb/lepkehernyó esetén a kézhezvételtől számított 24 órán belül köteles jelezni számunkra a problémát jegyzőkönnyvel. Hibás kikelés esetén a kelést követő 24 órán belül. Hernyók esetén pedig a kézbesítést követő 3 napon belül.
A beérkező reklamációkat igyekszünk minél hamarabb kezelni (általában 24 órán belül válaszolunk munkanapokon) azonban szabadság vagy hétvége esetén a válaszadás és az elbírálás ideje a szabadság, hétvége vagy munkaszüneti napok idejével megnőhet.