ÁSZF és Adatvédelmi szabályzat 

ÁSZF

1. BEVEZETÉS

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a Motobutterfly weboldalon (a továbbiakban: https://motobutterfly.hu) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

2. A SZOLGÁLTATÓ
Az információ oldalon található (https://motobutterfly.hu/elerhetoseg/)

3. A HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG
A termék kiválasztása A Felhasználónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Felhasználó a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megrendelés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét és a tömeg szerinti postaköltséget.

A rendelés elküldése Ha a Felhasználó megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek
mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket,
akkor a “Megrendel” gombra kell kattintani. Vásárlás esetén meg kell adni a számlázási és
szállítási címét. A következő lépésben ki kell választani a megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz). Ha a Felhasználó egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez a „Megrendelés” gombra kell kattintani.

Árak Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyet a webáruházban a termékek mellett találhatóak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget.  A szállítási költség a megrendelési folyamat során a véglegesítés előtt megtalálható.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál,
fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után
azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A termék visszaküldése A termék visszaküldésével és az elállási joggal kapcsolatos részletes tudnivalókat a 6. pontban találja meg.

4. FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
4.1. Felelősség
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni, és ezekért felelősséget nem vállal. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (arculat, szövegek, képek, grafikai elemek stb.) szerzői jogvédelem aláesik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

5. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
5.1. Megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. Termékeink a webáruház menüpontban külön kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés. A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg. A választott termék a „Kosába teszem” gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a „Kosár” menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Felhasználó a „Megrendelés” gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot.  Vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltér, a szállítási cím. A megrendeléskor a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, valamint a megrendelni kívánt termékeket és azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a „Megrendelés elküldése” gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon és e-mailben is kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó
nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A szerződés megkötéséig, azaz a visszaigazolás kézhez kapásának időpontjáig a Felhasználót megilleti az ajánlat
visszavonásának joga, amelyet az Elérhetőség oldalon (https://motobutterfly.hu/elerhetoseg/) található címeken jelezhet.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton tett ajánlatnak minősül, amelyre Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadóak. A szerződés A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. Ha a Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, akkor a szerződés az ajánlat a Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre, és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.

5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
5.5. Számla
Cégünk elektronikus / papíralapú számlát állít ki.

5.6. Fizetés
 Készpénzzel a helyszínen
 Utánvéttel
 Banki utalással 

5.7. Átvételi lehetőséges, Szállítás
Átvételi lehetőségek, szállítási módok:
 Futárszolgálat (GLS)
 Személyes átvétel előre egyeztetett időpontban 1214.Budapest Bánya utca 35 szám
alatt, illetve előre egyeztetett helyszínen lehetséges. (Elérhetőség –
https://motobutterfly.hu/elerhetoseg/)
A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérüléstől mentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson vagy a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru
átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató
díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szállítási költségek: 

-40 kg-ig futár szolgálattal belföldre 2400 Ft előre utalás esetén, dobozfűtéssel 2650 Ft

-40 kg-ig futár szolgálattal belföldre 2600 Ft utánvéttel, dobozfűtéssel 2850 Ft

Hideg idő esetén automatikusan fűtéssel kerül feladásra a csomag.

Szállítási határidő: a lepkebábok esetén a készleten lévő bábok szállítása belföldön a
megrendeléstől, illetve átutalás esetén az utalás teljesítésétől számított 2 munkanapon belül teljesül, házhozszállítás esetén. A bábok kikelése esetén a szállítási idő a következő alom bábozódásáig, vagy beérkezéséinek függvényében változhat, ez esetben Szolgáltató köteles Fogyasztót a kikeléstől számított 24 órán belül, írásban vagy szóban tájékoztatni. Ez esetben Fogyasztó elállhat a vásárlástól.
A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően
késedelem nélkül, de legkésőbb tíz munkanapon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére
bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult
póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta, vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

6. ELÁLLÁSI JOG
Elállási/felmondási jog
Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a Ptk. szerint fogyasztónak minősülő, azaz szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró vásárlóinkra vonatkoznak.
A Fogyasztó
1. a megrendelt áru a személyes vagy harmadik féltől történő, vagy
2. több termék együttes megrendelése esetén, ha nem egyszerre történik a szállítás, az
utolsónak szolgáltatott termék, vagy
3. több darabból vagy részből álló termék megrendelése esetén, ha nem egyszerre történik
a szállítás, az utolsónak szolgáltatott darab vagy rész, vagy

4. meghatározott időszakon belül rendszeresen szolgáltatott termék esetében az első
szolgáltatásnak az átvételét követő 14. napig jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Ez a jog megilleti a szerződés megkötése (a termék megrendelése) és az átvétel időpontja között is. Fentiek alól kivételt képeznek a megszemélyesített termékek, azaz ha olyan terméket rendelt, amit kifejezetten a Fogyasztó saját kívánságára, egyedi utasításai alapján állítottunk elő (lsd. 45/2014.
(II. 26.) Korm. rendelet).A Fogyasztót megilleti a szerződés megkötése előtt az ajánlat
visszavonásának joga is, azaz a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlati kötelezettség
megszüntetése is.
A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő
lejártáig elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Ha a Fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az Elérhetőség oldalon található címekre
(https://motobutterfly.hu/elerhetoseg/).
Amennyiben a Fogyasztó az elállási nyilatkozatát elektronikus úton küldi meg, úgy arról
haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küldünk.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha a Fogyasztó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó teendői elállás esetén ahhoz, hogy a Szolgáltató a termék vételárát minél előbb visszatéríthesse a Fogyasztónak, mihamarabb, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a terméket vissza kell küldeni az Elérhetőség oldalon található címre.
A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Amennyiben a Fogyasztó kétséget kizáróan igazolja, hogy visszaküldte a terméket, úgy az igazolás, egyébként pedig a termék – a Szolgáltató által történő – átvételét követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató a vételárat. (Természetesen amennyiben az igazolás kézhez vétele későbbi, mint a terméké úgy az előbbi időpont az irányadó.) A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be, vagy a sérülésmentesen átadott termékben sérülés keletkezik.

Elállási/felmondási jog alóli kivételek (ezekben az esetekben nem gyakorolhatja a
Fogyasztó az elállási és felmondási jogát):
 Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kizárólag a Fogyasztó személyéhez
van kötve, azaz A Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére lett előállítva
 Olyan termék esetében, amely egyértelműen a Fogyasztó személyére lett szabva
 Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék.
 Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai
okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza.
 Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően
elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
További kivételek:
 Lepkebábok, hernyók, peték esetén, ha a megrendelő részéről szerződésbontás történik,
az előre fizetett összeg nem térítendő vissza.

7. SZAVATOSSÁG
Szavatosság
Kellékszavatosság
Esetleges hibás teljesítésünk esetén a Fogyasztónak jogában áll kellékszavatossági igényt
érvényesíteni a Szolgáltatóval szemben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától
számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a
termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési
határidőn túl kellékszavatossági jogainak érvényesítésére már nincs lehetőség.
Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
A Felhasználó hibás teljesítés esetén az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
 Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Felhasználó által választott
igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna.
 Ha a Felhasználó a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy
igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a Szolgáltató költségére is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
 Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználónak kell viselnie, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Annak érdekében, hogy a fent említett lehetőségekkel a Felhasználó élni tudjon, köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölnie a Szolgáltatóval.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen.  Ez alól kivételt képez, ha a termék hibája kétséget kizáróan az átadást követően keletkezett, illetve a hiba oka a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye, és ezt a Szolgáltató bizonyítani is tudja. A teljesítést követő 6 hónap elteltével a bizonyítási teher megfordul, ami azt jelenti, hogy vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a
Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az előző (Kellékszavatosság)
pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy
kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos
minőségi követelményeknek vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától
számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell
bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
 a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
 a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem
volt felismerhető vagy
 a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

8. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A termékeinkkel, tevékenységünkkel kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
 Név: Modróczki Lilla
 Levelezési cím: 1214.Budapest, Bánya utca 35. 2/11.
 Telefonszám: +36 30 824 4470
 E-mail cím: motobutterflyhungary@gmail.com
A szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetőségünk van, azonnal orvosoljuk. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – veszünk fel, melyből egy példányt személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben átadunk Önnek, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alábbiak szerint járunk el.
A telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli
panasz esetén legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük Önnek a jegyzőkönyv
másolati példányát. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt
egyedi azonosítóval látjuk el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
Minden egyéb esetben az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint járunk el.
Az írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszoljuk. Az intézkedés jelen
szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén az elutasítás indokáról tájékoztatjuk. 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak az ön rendelkezésére:
1. Panasztétel az Ön lakhelye szerinti járási hivatalnál (https://jarasinfo.gov.hu),
2. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a Szolgáltató székhelye szerinti
Békéltető Testületnél: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és
Iparkamara mellett működő Békéltető Testületnél (Pest Megyei Békéltető Testület). A
Szolgáltatót jogszabályban foglalt kötelezettség terheli (1997. évi CLV. törvény
(Fgytv.) 29. § (11)) együttműködni a békéltető testületi eljárásban. Mivel a
Szolgáltató telephelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testület
szerinti megyébe van bejegyezve, a Vállalkozás együttműködési kötelezettsége a
fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására
terjed ki.
o Elérhetőségei:
 Honlap: http://www.panaszrendezes.hu/
 Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
 Telefon/Fax: +36 1 269 0703, +36 1 784 3076, +36 1 784 3149
 Email: pmbekelteto@pmkik.hu
 Levelezési cím: Pest Megyei Békéltető Testület, 1364 Budapest, Pf.: 81
Bírósági eljárás kezdeményezése

Online vitarendezési platform: Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a
fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online
vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
9. EGYÉB
9.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
9.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és
korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a
felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
9.3. Adatvédelmi szabályzat
A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: 

https://motobutterfly.hu/webaruhaz/privacy-policy 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.03.03

Adatvédelmi szábályzat

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

Adatkezelő neve: elérhetőségek menüpont alatt
9.4. Adatkezelő címe: elérhetőségek menüpont alatt
9.5. Adatkezelő elérhetősége: elérhetőségek menüpont alatt
9.6. Az Adatkezelés megnevezése: Adatkezelés a felhasználók önkéntes, tájékozott, és
határozott hozzájárulása alapján, az internetes Honlapon regisztrált Igénybevevők esetében.
9.7. Az Adatkezelés jogalapja: 2011 évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az
információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) pontja alapján az érintett önkéntes
hozzájárulásával.

A KEZELT ADATOK KÖRE
a) Az Igénybevevő által megadott Személyes Adatok, melyekhez kizárólag az Igénybevevő és az
Adatkezelő rendelkezik hozzáféréssel.
b) Az Igénybevevő megrendelései, melyekhez kizárólag az Igénybevevő, illetve az Adatkezelő
rendelkezik hozzáféréssel.
c) A Honlapra történő belépéstől számítva az Igénybevevő tevékenysége (különösképpen az
általa megtekintett oldalak), valamint számítógépének IP-címe, a látogatás kezdő és befejező
időpontja, illetve egyes esetekben – az Igénybevevő számítógépének beállításától függően – a
böngésző és az operációs rendszer típusa. A fenti adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
A naplófájlok kizárólag statisztikai célokat szolgálnak, azokhoz kizárólag az Adatkezelő férhet
hozzá.
d) A Honlapon regisztrált Igénybevevők jelszavait az Adatkezelő kódolt formában tárolja;
elfelejtett jelszó esetén a jelszó Igénybevevő részére történő újbóli megküldésére nincs
lehetőség, kizárólag annak módosítására. A jelszó módosítását az Igénybevevő
kezdeményezheti a Honlapon található jelszó emlékeztető segítségével. Új jelszó létrehozására
vagy módosításra kizárólag az Igénybevevő jogosult. A fentiekre tekintettel az Adatkezelő a
jelszólétrehozásra és módosításra irányuló szóbeli, vagy írásbeli kéréseket megtagadja.

AZ ADATKEZELÉS CÉLJA
  Az Igénybevevő által megadott Adatok esetében az Adatok kezelésének célja az

Igénybevevő jogosultságának ellenőrzése.
  Az Adatokat az Adatkezelő statisztikai célokra, továbbá email értesítések, hírlevelek
küldésére felhasználhatja, melyhez az Igénybevevő hozzájárul. Az Adatok ilyen célú
felhasználását az Igénybevevő – a hírlevélről történő leiratkozással – megtilthatja.
 A Honlap használata során a naplófájlban rögzítésre kerülő Adatok esetében az Adatok
tárolása kizárólag statisztikai célokat szolgál.
 Az Adatkezelő a megjelölt céloktól eltérő célra a Személyes Adatokat nem használja, az
Igénybevevő Személyes Adatait Harmadik Személynek kizárólag az Igénybevevő
előzetes és tájékozott Hozzájárulása esetén adhatja át. A jelen pontban szabályozottak
nem vonatkoznak az esetleges, törvény alapján kötelező Adattovábbításokra.
AZ ADATKEZELÉS IDŐTARTAMA
 Az Adatkezelő jogosult az Igénybevevő Adatait kezelni, amíg az Igénybevevő
regisztrációja törlését nem kezdeményezi a Szolgáltatónál, mint Adatkezelőnél. A törlési
igény beérkezésétől számított 5 munkanapon belül az Adatkezelő a Személyes Adatok
törlését megkezdi. Az Adatkezelő az adatbázisból kizárólag az Igénybevevő Személyes
Adatait törli, az Igénybevevő, mint felhasználó tevékenysége nem tartozik a törlés hatálya
alá. Az Igénybevevő által a Honlapon folytatott tevékenység naplófájljai a Személyes
Adatok törlését követően névtelenül és azonosíthatatlanul az adatbázisban maradnak,
amely kizárólag statisztikai célokat szolgál. A Személyes Adatok törlése után a törlés
visszavonására, korábbi adatok helyreállítására az Adatkezelő lehetőséget nem biztosít.
  Amennyiben az Igénybevevő jogellenesen, megtévesztően használ Személyes Adatot,
vagy bűncselekményt valósít meg, akkor a Honlap Felhasználási Feltételekben biztosított
módon az Adatkezelő – a regisztráció törlésével egyidejűleg – Igénybevevő valamennyi

Személyes Adatát a tudomásszerzést követően haladéktalanul, az Igénybevevő előzetes
értesítése nélkül, azonnal törölheti.
  Az Adatkezelő a jelen ÁSZF 7. fejezetében meghatározottak szerint átmenetileg
korlátozhatja az Igénybevevő működését a Honlapon. Ez esetben Személyes Adat
törlésére nem kerül sor.

A SZEMÉLYES ADATOK TÖRLÉSE
Az Igénybevevő Személyes Adatainak törlésére irányuló igényét elektronikus levélben az
„motobutterflyhungary(kukac)gmail.com” címre köteles eljuttatni. Az Adatkezelő a törlési igény
beérkezésétől számított 5 (öt) munkanapon belül törli a Személyes Adatokat. Törlés esetén a
törölt Személyes Adatok nem állíthatóak helyre.

SZEMÉLYRE SZABOTT REKLÁMOK/TARTALMAK
 A Szolgáltató – az Igénybevevő hozzájárulásával – napi rendszerességgel küldhet ki olyan
ajánlatokat, hírleveleket, értesítéseket, amelyek a regisztrált Igénybevevők tájékoztatását
szolgálják. A kimenő, értesítő levelek, ajánlatok személyre szabott ajánlatnak minősülnek,
amelyek érvényességüket vesztik a megadott határidőn túl, továbbá ha a meghirdetett Termék
készlete kimerül. A hírlevél küldő rendszerről az Igénybevevő előzetes értesítés nélkül – a
hírlevélről történő leiratkozással – leiratkozhat, amellyel a Honlapról küldött tájékoztatók,
hírlevelek küldését megtilthatja.
 A Szolgáltató kizárólag regisztrált email címekre küld hírlevelet, megvásárolt vagy egyéb
forrásból megszerzett vagy összegyűjtött email címeket hírlevél küldésre nem használ fel. A
Szolgáltató – figyelemmel a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes
korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. 6. § (1) bekezdésének rendelkezésére – hírlevelet kizárólag
abban az esetben küld természetes személy által létrehozott email címre, amennyiben a hírlevél
címzettje ahhoz előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult.

AZ ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT MÓDOSÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE
Az Adatkezelő fenntartja magának a jogot, hogy jelen Adatkezelési Szabályzatot az Igénybevevő
előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Az Igénybevevő a Szolgáltatás Adatkezelési
Szabályzat módosításának hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított
Adatkezelési Szabályzatot.

AZ IGÉNYBEVEVŐ JOGAI SZEMÉLYES ADATAI KEZELÉSÉVEL KAPCSOLATBAN
Személyes Adatai kezeléséről az Igénybevevő tájékoztatást kérhet. Az Adatkezelő tájékoztatást
nyújt az Igénybevevőnek az általa kezelt Személyes Adatairól, az Adatkezelés céljáról,
jogalapjáról, időtartamáról, az Adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az
Adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják
vagy kapták meg az Igénybevevő Adatait. A tájékoztatás iránti kérelmet írásban levélben az itt
található címre kell eljuttatni, amelyre az Adatkezelő 25 napon belül választ ad.
b) Az Igénybevevő kérheti Személyes Adatai törlését, a jelen Adatkezelési Szabályzatban
meghatározottak szerint.

JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Az Igénybevevő jogérvényesítési lehetőségeit a 2011. évi CXII. törvény (Adatvédelmi törvény),
valamint a Ptk. rendelkezései alapján bíróság előtt gyakorolhatja, valamint kérheti az alapvető
jogok biztosának segítségét is (Alapvető Jogok Biztosának Hivatala)

KONTAKT
Cégnév:               Modróczki Lilla E.V.

Székhely:            1214 Budapest Bánya utca 35. 2/11
Személyes átvétel itt:   1214 Budapest Bánya utca 35. 2/11
Telefon:              +3630824 4470
E-mail:  motobutterflyhungary [kukac] gmail.com
Weboldal:           https://motobutterfly.hu
Áruház neve:    Motobutterfly
Adószám:           48177249-1-43
Kapcsolattartó neve:     Modróczki Tibor
Kapcsolattartó telefonszáma:   +3630824 4470
Kapcsolattartó e-mail címe:        motobutterflyhungary [kukac] gmail.com
Webhosting szolgáltató:              Servergarden Kft.
ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI NYILATKOZATMINTA
1. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:3 
…………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására
irányuló szerződés tekintetében:4
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:5
…………………………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) neve:
…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) címe:
…………………………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Kelt: ……………………………………………………………………………………………

———————————————

3 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának-
számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
4 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
5 A megfelelő jelölendő